Hängig

Söndag- Tokigt bakis
Måndag- Illamående och förskyld+hosta
Tisdag- Fortfarande förskyld men optimistisk till ett tillfrisknande
Kommer blir dåligt med träning den här veckan...

Igår hämtade jag nycklarna till min lägenhet och gick dit och kikade.... jag är glad!
Jag kommer att trivas där! Var lite orolig... tjejen som bodde där innan rökte inomhus och hade verkligen total avsaknad av smak... hon hade inte städat,det låg krimskrams överallt,hade en sliten fleecefilt till överkasst och en monsterhund kedjad i sängen. Jag hade svårt att se bortom hennes skit. Men när vi(ja putte följde med) till lägenheten igår föll allt på plats! :)
Har inte särskilt bråttom med att flytta in... tar det lite pö om pö...


Bjuder på en rolig bild från i lördags...
den där jävla groggen :(
Cilla är stark hon ;)
Jag hade jättekul men jag låtsas som att kvällen slutade 23.30 för efter det spårade det verkligen ur för mig... Förlåt alla inblandade,jag har ångest!
Blir ingen alkohol för mig på ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Milla / Hälsofreak

å tack ska du ha! :o)

2009-02-03 @ 14:56:14
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0