En mycket bra kväll!

Igår var jag Madde och Emelie hos Dijana och drack och snackade skit om allt och alla.
Vi drog till Slick och det var superkul,en riktigt bra kväll!
Jag såg ut såhär:
Kjol/klänning- Malaysia
Linne- Hm
Örhängen(mina favoriter)- Julklapp från svärmor
Nitarmband- Olika barnavdelningar.

Vackraste Dijana!
Bästis Madde!
Jag och Emelie
Tröjorna åkte på när en viss person hängde ut genom fönstret och rökte ;P
Madde hade converse men jag såg till att hon fick låna assmygga skor av Dijana!
Sen åkte vi med världens surigaste taxichaufför och vi spexade i bankomatkön.

På SLick!
Träffade Niklas! Och Jesper som flyllde år!

Jag och Emelie sällskapade hem vid 01.40. En mycket lyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser ut som ni haft det trevligt :D

2009-02-14 @ 14:22:52
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: cicki

Dijana kommer inte vilja ha tillbaka skorna hon lånade ut, stackars människa ;)

2009-02-17 @ 00:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0