Svinet & jag

Jag har kommit fram till att jag inte ska vaccinera mig mot svininfluensan.
Vet inte riktigt hur jag har kommit fram till det,hade ingen anledning att inte ta sprutan-men jag har ingen direkt anledning att ta den heller så jag låter bli... Spännande! Antingen dör jag i svininflusensa eller så slipper jag konstiga men i framtiden(kan inte låta bli att tänka på Children of men eller den där filmen när ALLA är blinda).
Eller så fortsätter allt som vanligt. Troligen det sistnämnda!


Svinet & Lill-babs
Har nästan bara bilder på min bebis va? Galen hund-tjej,sorry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluggar inte du hälsa? Lär ni er inget om sjukdomar då eller lär ni er bara om vikt?

Vet du inte att även om du tror att du inte kommer dö av svininfluensan så kan du sprida det vidare till andra som är i riskgrupper! Och dom kan dö:)

Solidaritetvaccinera dig!Egoistiskt att inte göra det!

2009-12-02 @ 12:16:15
Postat av: Li

Haha bara om vikt såklart ;)

Riskgrupperna får ju vaccinera sig först och om dom väljer att inte vaccinera sig är det ju en risk som dom väljer att ta!

Tycker att det är upp till var och en om de vill vaccinera sig eller inte.

Jag väljer att inte vaccinera mig-fri vilja! =)

2009-12-02 @ 12:34:20
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: AC

Hej hej! Så du har oxå en sharpei? Söt!! :)

2009-12-05 @ 22:26:33
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0