Spyfluga

Vaknade strax före 05 och magen var inte med mig.
Jag har en otroligt väl fungerande mage,har aldrig problem med den och den är ganska tålig så när jag känner av den vet jag att det inte är så bra.
Gick upp,besökte toaletten och kände enorm hunger och traskade in i köket för att äta riskakor.
Väl där fick jag världens illamåenade attack och sprang till badrummet och kräktes.
:(
Sov länge och nu mår jag finfint... märkligt de där.

Imorgon kommer mamma och målar om mitt rum..
Hon målade mitt kök för 1 månad sen och nu tar hon sig an mitt sov/vardagsrum.
Den kreativa ådran pulserar så hårt hos henne att hon planerar att måla om utan att fråga knappt.. Haha.
Vilken tur jag har!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

mitt i mitt allt jox hände samma med mig.. exakt samma! om de kan va nån tröst . KRAM

2009-12-09 @ 13:16:09
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0