Snällare än jultomten

Jäkla julstresssss! Det är ju bara att byta pengar det här med julklappar... Ångest för att man ska hitta något som passar,som man blir glad av som slipper bytas. Varför bestämmer man inte bara att man köper saker man vill ha till sig själv för typ 2000 spänn och så slår man in det och låtsas att man fått det av någon annan på julafton! Då blir man garanterat nöjd!!!

Detta är min första jul som singel sedan 2004 så jag slipper iallafall att köpa klappar till en pojkvän och dennes familj. Och jag ska absolut inte köpa något till kompisar,inte ens något litet.
Men det hindrar ju inte mig från att vara snällare än jultomten och köper massa fina saker till mamma,lillebror och mormor. Att jag aldrig lär mig?! Jag är student och jag bor själv,det är OKEJ att inte köpa så mycket julklappar! Det är tanken som räknas och annars är det är ju bara pengabyte...



2005 & 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0