Nytt pass!

Idag testade jag och Helen Bräda för första gången!
Inte så mycket variation men det var roligare än core fast tråkigare än station!
Hoppas på rejäl träningsvärk i rumpa och lår =) På lördag ska jag på mitt första intensivpass!
Lite rädd för att min koordinationsförmåga ska svika och att jag ska få för ont i benhinnorna men jag ser fram emot de!

Nu ska jag äta efterrätt (hallon,mango&vindruvor med vaniljkesella) och se Paradise hotel!
Jag älskade det 2005 och jag gör det fortfarande. Så DUMT program. Riktigt sorgligt... patetiskt. Haha.

--------------
Varför står jag som ett frågetecken inför dig?
Bollen är i din hörna,den har alltid varit i din hörna...
Om du vill ha mig nu kan du få mig så ____?
Som om jakten är viktigast. När jag sparkar på bollen så låtsas du som att du inte bryr dig.
Det kanske du inte gör heller... Nu är jag irriterad och har sparkat på bollen för sista gången.

Kommentarer
Postat av: Emelie

tycker du gör helt rätt i som testar intensiv ;) själv tycker jag att dom passen är roligast, men kanske beror på att jag inte gillar styrka. haha.

2009-12-03 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0