Min lördag!

Åh vilken mysdag jag haft! Började lite illa med irritation och besvikelse,men med tiden har jag lärt mig att jag inte ska skämmas och må dåligt för hur någon annan beter sig!!
Mamma och jag åkte iallafall till Erikshjälpen (second hand) och Dollar store men vi hittade inte så mycket,blev bara 16 rullar toapapper och några reflexer för mig ;)

Vi plockade upp lillebror och hämtade mat. Firade mammas födelsedag lite tidigt med mat från en av gävles bästa restauranger Akropolis!

Mumsig förrätt och sen oxfilé med rödvinssås! YUMMIE!

Lillebror som skulle på Lucia movie night gick och la sig och mamma och jag bakade pepparkakor!
Köpte pepparkaksform som ska vara en hund men det blev någon blandning mellan flatcoated retriver,delfin och dinosaurie! Hundarna längst ned är formade för att se ut som Lill-babs ;)

Johan kom förbi,fikade och vi väckte Lillebror! Dom åkte iväg och jag och mamma klädde granen! Lite tidigt,men mysigt!

Nästa år ska vi nog satsa på nya kulor ;)

TOPPDAG!

Kommentarer
Postat av: agnes

ja, de är hemskt!! nu har jag också hemska eksem. va gjorde du åt dom?! försvann dom bara av sig själv?

2009-12-13 @ 01:28:19
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0