Lätt som en plätt

Gud vad lätt det skulle gå för mig att vara arbetslös... jag gör ingenting om dagarna och är jättenöjd med det,inte ens rastlös. Samlar kraft till att ta tag i allt jag låtsas som att det inte finns...
Mitt största problem idag är om jag ska gå på en föreläsning som jag föranmält mig till och om jag ska simma eller gymma eller vila...

Ikväll ska jag se Melissa Horn på Spegeln!! Åh vad mysigt!
Blir en liten dejt med Stina,spännande ;)
Är märkligt hur man träffar nya vänner nu för tiden,berättade för mina morföräldrar att jag skulle på konsert.
-Med vem?
-Eh..en tjej som jag träffat på internet.. genom bloggen.. en blogg är en dagbok på internet...
Hur töntigt lät inte de?!

Kommentarer
Postat av: stina

hahaha, skittöntigt! och fredrik undra också hur jag helt plötsligt ska på konsert med folk jag knappt känner.. haha. äh vem bryr sig. kul är det! bloggen är den nya kontakt-annonsen ;)

2009-12-03 @ 13:44:21
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0