En bra början!

Tanken med blonderingen var att bli tillräckligt ljus för att bli röd eller nåt igen! Men jag älskar min orangea färg som jag fått efter två blonderingar! Ska väl jämna till den på något sätt men jag tror att jag ska se ut som Pippi Långstrump i håret ett tag... I like it! Lite tokigt kanske,hehe.

FÖRE:
sååå mörkt...

Mamma & Putte... Ska vi kolla efter grupprabatt på näsoperationer eller? :(
Under första blonderingen:

Efter första blonderingen:
(inte så rättvist, såg mer "karamel" ut med orange hårbotten)

Efter andra blonderingen:
(ser mest ut som bild 1-4,inte så röd som bild 5-6)


Tack för hjälpen Helen!




Kommentarer
Postat av: Madelene

Vill se i verkligheten!

2009-12-06 @ 11:28:29
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0