Dubai i mars!

Jag och Ida planerar att åka till Dubai i mars! Gissa om jag är glad?! Resan bokar vi när hon kommer hem från Norge veckan innan jul! :D
Jag vill åka iväg med gott samvete och inte bara ha råd utan "känna" att jag har råd! För det krävs det sparande så från och med nu är det köpstopp som gäller! Tänker inte vara lika generös med julklapparna som tidigare år.
Dessutom ska jag försöka ha matbudget på 1200 kr... Klarade det hur bra som helst i våras men under sommaren och hösten har det sprungit iväg...



Kommentarer
Postat av: Niklas

Dubai är helt fantastiskt... ni kommer älska det! Framtidens New York...!

2009-12-05 @ 21:28:32
Postat av: Niklas

BTW, första dubai bilden, där firade jag nyår för x antal år sedan =)

2009-12-05 @ 21:30:17
Postat av: Madelene

ÅH COOLT! Ni kommer få det helt fantastiskt. Jag var där i två timmar (haha) när jag mellanlandade en gång, helt surrealistiskt.

2009-12-06 @ 11:27:50
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: stina

ni kommer ha det underbart!!!

2009-12-06 @ 15:58:02
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0