Beautiful girls...

Kikar på Victorias secret fashion show! Blir inte så mycket bättre än läckra underkläder och helt galet snygga tjejer!


Snart kommer bror hit,han ville ha ryggmassage!
Fick mitt diplom för en vecka sedan föresten! Nu är jag diplomerad massör! =) Jag har bänk hemma så det är bara att höra av sig om man är sugen på en klassisk svensk massage :P

Morgondagen kommer gå i ett...
Nyårpass kl 11 sen sola sen lunch och förbereda inför kvällen,det nya året ska firas in i Sandviken! Spännande!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag vill jättegärna ha en massage av dig snart! Har så ont så ont i ryggen och behöver stressa ner och slappna av...



2009-12-30 @ 21:25:22
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0