23 december

Dan före dan!
Har duschat Lill-babs på morgonen så att hon är julfin och inte luktar så mycket hund :P
Halv tre hämtar brorsan mig,ska sova hos mamma inatt,imorgon firar vi jul hos mormor!
Innan dess måste jag diska,slå in klappar,dammsuga,duscha och packa. Dags att sätta igång alltså!
Ikväll ska jag träffa bästis Theo som är hemma från GBG och vi ska se Avatar!
HEJS!

Idag ringde dom igen(ringde i förrgår också) och ville att jag skulle jobba kväll... Gah. Har så svårt att säga ja 2 timmar innan,vet att jag är känslig men jag vill ha mer tid på mig,är liiite oflexibel på det viset.
Hade gärna jobbat natt dock.... FAN 2000 kr åt helvete.
Stupid girl.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

åh ja men då gör vi nog , ses ! vi ska på 17.30 filmen.. fasen va bra jag tror den är !! avatar!



pussen :)



psst, se till att få jobba 1-4 janu, de är oxå storhelg!

2009-12-23 @ 13:33:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0