Sagt på jobbet

Jag knuffar på boende 4 stol mot matbordet.
(Glatt)-Nu ska jag ut och ligga! (antar att h*n menade flyga)
Boende 5 (glad för boende 4 skull)- Ska du ut och ligga?!

De boende kastar en liten färgglad boll till varandra över matbordet.
Alla är jätteglada och stämningen är god.
Jag- Vad gör ni? =)
Boende 5-(skrattar gott) Hjärnan har ramlat ut!

Boende 5 börja ta på sig sina underkläder trots att denne inte är torkad efter toabesöktet.
Jag-Nej nej nej du kan ju inte ta på dig underkläderna när du är smutsig i stjärten!
Boende 5- Meh! Det är det ingen som har sagt till mig!


Jag hjälper boende 6 med dennes pyjamasjacka. Boende 6 tittar på mig med kärlek i blicken och säger:
-Du är som en stor,snäll mamma!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Helt fantastiskt. Gud så roligt! Det här gjorde min kväll.

2009-08-31 @ 18:46:29
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Carro

Säger som Madde, fast de här gjorde min dag. Sjukt kul!

2009-09-01 @ 16:03:56
URL: http://textochfoto.blogg.se/
Postat av: jennie

Hahaha känner igen det där, en anledning till att jag älskar mitt jobb...

2009-09-02 @ 11:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0