Nya träningskläder

Igår köpte jag "gympapasset"  Stadiums barnavdelning!
Linne och byxor för 199 kr och  då fick man en lila vattenflaska och en matchande gympapåse på köpet :)
(Det fanns lila byxor och rosa eller blå toppar också,man fick välja fritt!)

Superbra!


Ikväll lämnar jag min älskling! :(
Hon löper just nu vilket innebär att ALLT ska luktas på och man ska skvätta var tredje minut. Igår gick vi i spåret och hon var lös. Hon gick efter mig hela tiden för hon skulle ju lukta. Lockade med godis några gånger och hon kom till mig men sen halkade hon efter igen. Helt plötsligt ser jag henne inte. Jag ropar. Hör inget grymtande. Ropar igen. Tyst.Går tillbaka och ser att vägen delar sig i tre. Ropar igen. Tyst. Ropar igen. Tyst. Paniken sprider sig. Ropar igen. Helt knäpptyst. Tårar i ögonen. Tar upp mobilen och tänker ringa Putte och säga att våran bebis är borta i Hemlingbyskogen. Ser framför mig hur vi letar och gråter typ.
Plötsligt hör jag det-galoperande tassar och grymt grymt. Bebisen kommer springande från 10 km spåret.
Undrar om hon tyckte att vi var slöa som bara gick 6 km i spåret?!

Gårdagens motion: 2 km till spåret,6 km i spåret,2 km hem= 1 mil promenad.

Kommentarer
Postat av: stina

Men jäkla gobit!

Usch hatar när dom försvinner.

Det är vidrigt!



Jamen dom kan ju vara bra om dom har rätt stötdämpning och uppbyggnad vill säga :P

Annars var det ju ett fynd må jag säga!

2009-08-15 @ 12:35:11
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0