Lyckat

Idag var jag på stan med Ida och jag köpte två tröjor,en tshirt och en bh-oprovat! Och allt satt som en smäck,vilken tuuur! :)
När jag kom hem låg det 500 kr på mitt hallgolv! Shoppingen blev gratis alltså-TACK pappa!

Idag har jag haft min första dag i skolan... Nu ska jag läsa Kostvanor och näringslära ur ett hälsoperspektiv B och Samhälle och lärande ur ett hälsoperspektiv B.
Jag ska alltså läsa dubbelt i höst,45 hp istället för 30 hp. Så  nu kommer jag vara tokigt stressad i 10 veckor.
Jag kommer att ha lite tid för allt och alla-jag kommer vara sur och grining och pressad som fan-så ni vet!


Nu ska jag och Kicki äta kräftor och dricka vin! :)


Ser ut att bli en träningsfri vecka..... ;(

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oh noo.. den är fantastiskt snygg. men ack för dyr. tyvärr! Annars skulle jag slå till.



hoppas du mår bra!

KRAM

2009-08-25 @ 18:17:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0