Lever!!!

Jag  överlevde helgens 27 timmar på Hilleborg. Jag överlevde även mitt sommarvikariat,jag hade min sista dag igår!! (Men har redan fått extra-sista helgen i augusti) Det känns lite trist. Kommer sakna alla knasbollar!

Nu ska jag sova tills jag lever igen och om det är något kvar av dagen då ska jag sola. Jävla skit att det ska bli pissväder när jag är ledig :(
Ikväll blir det jympa i boulognern! Sista gången på torsdag så passa på att testa jympa med friskis och svettis!
Måndag& torsdag
Bas: 18.00
Medel: 19.00

(Va fan hände?! Det här skulle INTE hända.)

Gårdagens motion: 20 min crosstrainer+2 km jogging.
Hade sjuk tidsbrist,men svettig som en gris blev jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0