Förferre hos mig+utgång på slick

Nu är jag uppe! Har ont i huvudet idag men det var skitkul igår! Det som var mindre kul var puckot på dansgolvet som inte fattade att NEJ betyder NEJ. Jag tycker inte att jag har storhetsvansinne för att jag inte tycker att det är okej att en helt främmande person klämmer mig på stjärten och håller i mig? Att jag gärna dansar men så fort du börjar tafsa säger jag nej? Puckot fattade inte ett NEJ och fortsatte. Högst normal att bli fly förbannad på en sådan sak tycker jag.
Angående gymmet så gick jag därifrån i torsdags för att en kille höll på att glo ögonen ur sig. Jag är där för att träna och tycker inte om att bli iakttagen.
 
Vi förfestade hos mig och youtubade musik som typ denna supertöntiga låten från 3-reklamen! Sen dansade vi på slick innan det blev en obligatorisk grillad korv med rostad lök och en loka innan jag promenerade hem i regnet!

-Sandra och Kicki
-Ida ber till högre makter... eller sittdansar?
-Lottis!
-Kicki
 



Att jag har helsvart händer i stort sätt bara på begravningar... och igår. Men tycktre att jde bröt bra med rött hår,röda skor och röda läppar ;)
Syns de att vi alla har använt samma solpuder?!

Vilken kanonkväll tjejer! Det får vi göra om när den vita månaden september är över!
Mamma är med,Lotta är med,Kicki är med minst två veckor och sa Sandra att hon var på?
Sara är inspirerad! Vem är med oss? September är en alkohol/sockerfri månad! Jag ska även hålla upp med kaffet =)
Mina ledord för månaden är "Hälsan och skolan",ska ju läsa dubbelt så FOKUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0