Fredag?

Redan fredag?! Aja jag har inga planer.
Jo men inget viktigt. Ska sola på baksidan nu... Sen ska jag till stan och köpa present till Lottis som har 21årsfest imorgon och sen ska jag nog till spåret med Lill-babs! Tror inte att jag ska springa... Har haft så ont i benhinnorna igen :(
GAH så tråkigt.

När jag vägde mig hos mormor i onsdags höll eftermiddagskaffet att spruta ut genom näsan
54.8 kg.
EH.... Nej. Det kan inte stämma. Mamma väger sig och även hon väger 2 kg mer än vanligt. Mormor ser ledsen ut och säger att då väger ju hon ingenting.
Hemma hos mamma- 52.3 kg.
Hos mr hemlig 51.9 kg. (en glädjevåg ;)
Men tack och lov att jag kommer tillbaka till mina gamla vanor! Har i snitt tränat 3 ggr i veckan maj/juni och bara 2 ggr/vecka i juli!!!!! Skolan är min räddning :)

Maj:
Simma: 2 ggr
Kondition: 4 ggr
Gym: 6 ggr
Totalt 12 träningstillfällen= 3 ggr i veckan
Jättenöjd med tanke på att jag var utomlands 8 dagar och skrev på B-uppsatsen!

Juni:
Simma: 3 ggr
Kondition: 3 ggr
Gym: 4 ggr
Jympa: 2 ggr
Totalt 12 träningstillfällen= 3 ggr i veckan
Helt ok! Jobbade en del...

Juli:
Simma: 1gång
Kondition: 3 ggr
Gym: 3 ggr
Jympa: 2 ggr
Totalt 9 träningstillfällen- ca 2 ggr i veckan.
Helt okej med tanke på hur jag har jobbat,men jag har ju druckit en del alkohol också som gjort att träningen uteblivit....

Gårdagens motion: 60 min medeljympa

Kommentarer
Postat av: stina

haha, ja det gör du rätt i!

Ost är fan min svaga punkt det.

Så gott- och så onyttigt! hihi.

Får dricka och äta mycket granatäpple som får bort det onda kolesterolet..



Vad duktig du varit med din träning!!

Jag är ite lika ambitiös utan är ju en periodare.

Så i september kör jag igång på friskis igen för innan dess åker jag bort så då blir det att hurta på stranden iställen.

Förbereder mig för kramp i vaderna ;)



Hoppas dina benhinnor blir bättre!

Det är ju så jävla jobbigt.. :/

Kram på dig och trevlig helg

2009-08-15 @ 12:22:42
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0