Är det värt de?

Imorgon får jag skjuts till storhandlingen.
Jag bor 25 meter från Hemköp där jag veckohandlar,gillar de men det är lite sådär.
EN avokado kostar 13 spänn liksom. Inte så bra.
Men nu till saken: Jag ska ha en vit månad. Vit= giftfri. Ingen alkohol-inget socker och jag kommer gå så långt att jag ska vara utan mitt älskade koffein också. Intog socker igår. Inget idag. Imorgon är det den 31 aug. Jag ska ha vita månaden i september. Ska jag köpa naturgodis(som inte finns på hemköp där jag brukar handla) imorgon som jag längtat så mycket efter eller är det bara onödigt? Kommer ju egentligen bara bli jobbigare att inta socker och sedan skära bort allt helt.
Inte ens honung ska jag bruka. Fast jag brukar lyssna på cravings-livet blir så mycket roligare då =)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

gaaah.. nog skulle jag klara allt, utom kaffet!!

alla lycka till. du är envis. vi fikar te sen du :)



2009-08-31 @ 01:49:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0