Torsdag

Igår var jag på föreläsning om vetenskapsteori... var sådär kul kan jag ju säga.
Efter det hämtade jag Lillbabs som varit hos mormor under tiden och fick kaffe och smörgås.
Passade på att lassa på massa pålägg på mackan... som student tar man vad man får ;)

Nu: En snabbis ner på Myrorna.
Sen: Gymmet
Ikväll: ?

Varför får jag inte mitt skattebesked?! Jag brukar få tillbaka 500 kr... fan vad jag hoppas.
Har hört om alla i samma situtationer som mig(heltidstuderande med sommarjobb) som får tillbaka 1700,6000 eller 9000(!!!!!) kr. Jag vill också. Jag vill veta NU.

Gårdagens motion: Lång promenad med Lill-babs i Hemlingby,minst 6.5 km gick vi... vet inte exakt för vi bytte spår ett par gånger. Trodde att hon skulle bli trött men hon höll ett sjujävla tempo hela tiden. Men sen slockande hon som en stock i Puttes soffa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om en tjej i min längd ska tävla i bf måste hon väga ca 47 kilo så det är ju inga bamsingar direkt. :) Dvs skulle jag behöva gå ner 10 kg fett och lägga på mig ca 3 kg muskler till. Haha. Lätt det. :P

2009-04-02 @ 12:12:20
Postat av: madelene

Jag fick tillbaka 4400!

2009-04-02 @ 18:14:13
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0