Söndag=hundens dag

Efter en stooor frukost och mycket vatten var jag på benen igen efter lördagens bravader.
Åkte hem till svärpäronen och satt ute i solen.
Doris och Lill-babs! Lb är så sjukt dominant! Så länge Doris är valpig är hon undergiven men när blir könis vet man inte vad som händer..
  Grannarna hade två engelska staffs! Lilla Vera är bara 11 veckor. Jag dog av nästan när jag fick klappa henne,hon är underbar!
Tripp trapp trull. Vera,Arwen och Doris.
Lukttåg.
Madelene har tagit bilderna. Fan vad jag saknar min kamera. Ska byta minneskort och se om den vill leva då.

Titta på min prinssessa,så duktig! Blev för varmt för henne på lördagen i boulongerskogen.

Är inte så vanligt att Shar-pei´s badar frivilligt...

På söndages eftermiddagen åkte vi till Gävle strand för att fira Puttes faster och kusin som har fyllt år.
Åt en jättesmaskig marängsvissch(finns det någon korrekt stavning? ) MMm i love.

Resten av kvällen är inte värd att nämna. Jag orkar inte gråta mer,jag är genomskinlig. Jag försöker vara stark men orken tar slut. Jag vet varken ut eller in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0