Sömntuta

Igår ställde jag klockan på 10 på söndagmorgonen. Men innan jag gick och la mig ångrade jag mig,det är väl bättre att jag sover tills jag vaknar så jag är utvilad?
Kl 13.00 hade jag fortfarande inte vaknat,efter 12.5 timmars sömn. Putte ringde och väckte mig annars hade jag nog fortfarande sovit.

Passade på att veckohandla medans jag hade gröten på låg värme på spisen. "Lyxade" till det genom att köpa te,fryst frukt,kiwi,morötter,potatis och kesella trots att det inte var på listan. Det blev 268 kr tillammans med varorna jag planerat att köpa,jag hade räknat med minst 350 kr... HAHA Hemköp är bra!

Funderar på att gå ut och springa idag... Behöver komma bort från löpbandet. Dessutom får man bara springa 30 minuter på gymmet,så sugit. Men finns det bara två löpband så är det en bra regel...


Gårdagens motion: Promenad,5-6 km skulle jag tro(sååå dålig på att uppskatta avstånd) + mina mag/ryggövningar.
Har fuskat som satan med dom. Kanske har jag lagt ribban högt för de är asjobbiga. Men det är bara att kämpa på.

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg!

Håller en frågestund på min blogg, kolla gärna in och ställ en fråga! Kramar

2009-04-05 @ 22:44:36
URL: http://saralerider.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

menar du den med blixtar?

jaghar den i Small. men du sk anog ha en Xsmall. den lixom växte lite så jag knöt den.



kram

2009-04-05 @ 22:55:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

hej!

jag köpte också kiwi, men gud vad ont i halsen jag får av det! kliar jättemycket. Dum kiwi.

2009-04-06 @ 10:29:06
URL: http://madelenesoderblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0