Primadonnan

Har precis gått 6 km i spåret med Lill-babs. SKulle gå milen men hon var helt slut innan vi ens kom fram till spåret! Men blev en jäkla fart på henne när hon såg en nakenhund... Alla hundar är fina på sitt egna lilla sätt men jag kan inte se något vackert i en benig nakenhund...
Jag älskar min tokiga hund och bryr mig inte ett dugg om andra tycker att hon är ful men det är extra roligt att folk tycker att hon är fin! Hon är ju lite mongo.
Idag stannade två tanter och utbrast: Åh vilken fin hund du har!!
På ÖB klängde en gubbe och gumma 60+ med tusen frågor om rasen,de planerade att köpa en hund och det var första gången de såg en Shar-pei.
En tjej-8 och hennes pappa står på parkeringen: Dotter- Åh vilken söööööt.
Pappan (konfunderad)-Såg ju ut som en björn ju...
En mamma åker förbi i en bil och hänger sig på ratten och man ser munnen ljuda: Men guuuuuuuuud.



Lill-babs 9.5 veckor gammal i september 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0