På väg...

Gårdagen var jättemysig och rolig! Det blev ingen utgång utan vi har hemma hos mig till klockan var 02.Då gick jag hem till Putte och sov. SJälvklart så tog batterierna slut i mammas kamera och det nya jag hade fått var urladdade :( Tror att jag fick en eller två bilder.

Snart ska vi till min mormor på påskmiddag och efter det drar vi till Bollnäs en sväng. Putte säger att han ska bada i Siljan...(jag menade Ljusnan,givetvis!) men han är en sådan satans badkruka så jag vet inte vad det modet kom ifrån!  Sist vi var i stugan i Bollnäs var i februari och det var 13 grader kallt! Nu blir det andra bullar! Vi ska nog grilla ikväll,mums :)


Gårdagens motion: 10 min orbi,gym-överkropp.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det hårfix imorgon? :)

2009-04-13 @ 15:45:50
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0