Någon hörde mig....

Tack tack tack 3400 kr tillbaka på skatten!
Så oväntat och jag hoppade jämfota när öppnade(slet...) upp kuvertet!

Nu: MAT
Sen: Dusch
Ikväll: Hells kitchen med putte. Vi såg typ halva nya säsongen igår!

Blev ni lurade i onsdags föresten? Inte jag. De i min närhet vet att jag HATAR oärlighet,lurendrejare och pracitcal jokes.
Men en sak gick jag på... Att Jakob i The voice fick sparken för att ha visat arslet för sina chefer.
Och jag jublade!!! Blev skitglad. Jag hatar honom,dödstråkig är bara förnamnet. Tycker att det är bra att det finns ett morgonprogram men både Jakob och Josefin är såååååå trista så jag hoppades på lite nytt blod... men icke.

Gårdagens motion: 20 min orbi+ 5.3 km  jogging.

Kommentarer
Postat av: A

Jag fick 12 000kr tillbaka. :)

2009-04-04 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0