Lista

1. Hur gammal är du om fem år? Om 5 år är jag 25 going on 26 :P
2.Vem var den sista du träffade? Tanterna på gymmet som högt och tydligt sa"nu har vi varit duktiga,nu kan man känna sig stolt" Sen såg jag dom åka iväg i en bil med varsin glass i handen...
3. Hur lång är du? 161 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Curious case of Benjamin Button,jag grät en svätt.
5. Vem ringde du senast? Putte
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "jag kommer om 12 min"
7. Vad är helgens planer? Aloe vera party samt PLUGG.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade, de var aldrig gifta.
10. När såg du senast din mamma? I lördags

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun
12. När vaknade du idag? Strax före 8
13. Har du någon gång hittat en katt? va?! nej.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen!
15. Vilken plats föredrar du minst? Banken
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn? Var livrädd för hundar fram till nittion års ålder...
18. Vem fick dig att skratta senast? Bella eller Dijana
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jo.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar <3

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
I trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? NEJ fy vad hemskt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tofflor
26. Är du social? Absolut
27. Vilken är din favoritglass? Cookie dough
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och leva gött. Men spara 2/3 delar först ;)
29. Tycker du om kinamat? Yes. Mitt namn är Li,jag skulle bli mobbad om jag inte gillade kinamat..
30. Tycker du om kaffe? Yummie in my tummie.

31. Vad dricker du till frukost?
Oftast kaffe,ibland te,ibland mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger från sänggaveln.
33. Kan du spela poker? Ja och jag är bra på det! (Låtsas jag som iallafall)
34. Tycker du om att mysa? Ett av mina största intressen.
35. Är du en beroendemänniska? Inte på en fläck faktiskt...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Jag slipper gärna. Det blir aldrig bra.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en del spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
HAV
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat men jag vill att det ska vara kläder.
42. Äger du dyra smycken? Mjo,som jag fått..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej,oh nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Feferoni,var så sjukt sugen!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Putte.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har väldigt få ärr.
47. Vad har du för ringsignal?  En ful en.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Röda converse som är yttepytte små.
49. Flirtar du mycket? Jag tror att jag är "naturligt" flörtig,det är inget jag tänker på.
50. Vart togs din profilbild? Har ju ingen profilbild ;( Har bett datahackern att pilla dit en.

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja såklart ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej! Man får inte det om man kör 25 där det är 30 och 45 där det är 50 ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Vetenskaplig forskning"
54. Läser du dagstidningen? Slukar den när jag kommer över den.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja,I form.
56. Dansar du i bilen? Say what?!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?  The voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hehe spelade Absolut överens i lördags... Var i det vinnande laget.
59. När var du i kyrkan senast? När farmor begravdes 07.

60. Är du nöjd med din kropp?
Jadå. Man måste älska sig själv och sin kropp trots att det finns saker man vill/behöver ändra på.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Den som lever får se.
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Theo,Staffan Madde.
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Av det där tre? Just nu: (Madde har blivit småbarnsmorsa ;)Theo och Staffan.
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Nej
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Tror inte riktigt på sånt... Det finns så många miljarders människor på denna jord men man skaffar barn och gifter sig med en person som bor i samma land,i samma stad som man kanske tillochmed har gått i samma klass som? Nej kärlek är  en ytlig attraktion som man kan få med nästan vem som helst(även om den kan vara mer hållbar med vissa än andra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0