Li VS kakburken 1-0

Fan vad bra det går. Jag älskar hembakat och har mycket svårt att motstå kakor,tårtor och andra hembakade godsaker.
Igår ställde Madde upp en kakburk full med smaskiga kakor och jag tog ingen! Mäkta imponerad av mig själv!
Igår vägde jag 51.3 kg med kläder på.... skulle gärna väga mer i muskler men men. Det är väl en bra "normalvikt",jag vill absolut inte vara smalare bara mer tonad... Work work.

Nu sitter jag och myser i soffan med balkongdörren(nja jag har fransk balkong) öppen och låter frukosten lägga sig innan jag går ut med LB och tränar. Jag kna nog äta hur mycket frukost som helst... Idag: 2 potioner havregrynsgröt med kanel och gröna druvor,1 ägg och stor kopp kaffe.

Sista april idag,tiden går så oerhört fort! Ikväll ska jag och Putte hem till min ingifte morbror (min mosters exman,mina kusiners pappa) och käka lite och ta det lugnt. Min mamma ska dit och Lill-babs kan följa med så det blir mysigt och skönt. Blir fest på lördag,Madde och Fredde har fyllt 22 :)


Gårdagens motion: 60 min motionscykling
Steg: 15.625  st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0