Kolsvart

Haft tvättid ikväll,17.30-21. Gjorde en pappa och glömde att sätta igång en maskin så jag hamnade lite efter...
Hade ju sista tvättiden så det gjorde ju inget om jag gick över några minuter tänkte jag.
21.25 kommer jag ner i tvättstugan och precis då slås strömmen av. Kolsvart,riktigt mörkt. Tur att jag inte är rädd för mörker.
Fumlar i mörkret efter mina kläder och ber till gud att jag inte glömt något där nere... Oftast är ju folk snälla och lägger upp det på en hylla men man vet aldrig. Som tur är had ejag tagit upp alla trosor innan för de hänger inge bra i tokrummet.
Det är ju inte så roligt att hitta ett par stringtrosor i spets det första man gör när man ska tvätta på morgonen....

Imorgon ska jag nog träna på morgonen sen kommer mamma vid 12-tiden. Hon ville laga mat.
Sa något om Leilas chokladpudding. Hon har nog glömt att det är lillebror som är tokig i det,själv hatar jag chokladpudding.
Det ska iallafall bli trevligt att äta med sällskap ;)
På kvällen kommer Kicki och Niklas hem till mig,weho!

Kommentarer
Postat av: Ida

Förlåt att jag inte svarat tidigare, kan inte komma ikväll. Dels går det inga bussar eftersom det är röd dag och sen är jag superstressad inför alla kommande resor att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!



Hoppas att ni får det jättekul ikväll och hälsa till Kicki!

2009-04-10 @ 07:31:58
URL: http://idaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja de har du rätt i! Och om det vore så skulle jag fortfarande gått på rosa moln ;)

2009-04-10 @ 12:51:52
URL: http://arn.blogg.se/
Postat av: stina

du jag har försökt kommenterat flera gånger men det går inte i de nya inläggen.

jag vet andra som haft samma problem på sin blogg men som kontaktat support och då har dessa fixat det.

Kolla om det är så för nått är fel iaf!

Ha det fint, trevlig helg!

2009-04-24 @ 20:25:35
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0