Hemma igen!

Nu är vi hemma igen! Har haft två underbara dagar o svärpäronens "stuga" i Bollnäs.
Vi har bara chillat och myst,kikat på 6 filmer och gottat oss.
När jag skulle lägga in bilderna från mammas kamera så gick det inte! Inte hemma hos mamma heller...Tror ni att jag blir less eller?!  Ska försöka igen när jag kommer hem till mig... Färgar håret på Putte för andra gången idag! Vi la i en grå färg från MOOD imorse men det blev inte ens en färgskiftning så nu har vi lagt i en mörkblond färg.

Idag har vi fått middag hos mamma,wokad fläskfilé med grönsaker och nudlar. Tilll efterätt fick vi Leilas chokladpuddig
som faktiskt var jättegod och spännande! Jag hade inte blivit besviken om jag beställt den på restaurang!

Nu har jag samlat på mig massa pantburkar från mamma och Putte så nu kan jag köpa frukt ;)

I mina påskägg:

Av mormor: En stooor after eight.
Av pappa: 3 liter vitt vin
Av mamma fick jag bikini och armband för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej :) kommer till Patrik kl 17 då. Kramis

2009-04-13 @ 18:49:53
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: madelene

Jo! Vi kommer! Min släkt firar mig på dagen, du vet klassisk kalas vid 14-15-tiden.

2009-04-14 @ 09:05:27
Postat av: madelene

Nu ändrade jag till fredagen ändå, så vi inte behöver stressa till aloe vera :)



Hade ni mysigt i bollan?

2009-04-14 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0