Hattrick

Åh denna B-uppsats... Ångest.
Är lite sur över att vi får så KASS information om vad som gäller när man läser ett program. Tydligen behöver man inte läsa pedagogik B. Jag vill ju bli hälsoPEDAGOG men jag är svag i ämnet... jag vill bli bättre och växa som pedagog så jag kommer att läsa Pedagogik B trots att det känns riktigt tungt och motigt.
Men jag vet att det är några som läser programmet som kikar in på min blogg... så då vet ni det. Ni behöver inte läsa pedagogik B för att bli hälspedagog,ni kan läsa något helt annat. Knasigt men sant.

Ikväll ska jag hem till Putte där några vänner ska umgås och dricka. Jag ska inte dricka något,inte så mycket som en powerking då jag ska åka med Eckerölinjen till Åland tidigt imorgon bitti. Åker med mamma och min plastmorfar Svante,vi ska äta buffé och ha trevligt. Jag ska nog spela bort en tjuga på maskinerna också:P Barnsligt förtjust i det. Men jag är snål så jag spelar aldrig för mer än typ 25 kronor,haha.

Imorgon är jag bjuden på fest... Tre tjejer i klassen har fyllt år och de ska ha fest med tema: Hatt!
Jag har ingen aning om vad jag ska sätta på huvudet... Men jag är inte säker på om jag ska gå heller... men just nu är jag PÅ.



Onsdagens motion: 60 min motionscykling
Gårdagens motion: Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0