"Fredag"

Älskade lillebror tog körkort idag,stort grattis!

Bara 9 månader och 1 dag efter mig :P

 Hejade på min musiklärare från högstadiet idag på högskolan. Han såg fnisschockad ut när han sa hej.
Vi småtjejer tyckte att han var så het på tiden då det begav sig.. med svarta dreads,alltid svarta kläder och doc martens. Självklart hade han ett band och rockstjärnedrömmar.
Nu pluggar han,har rakat av sig dreadsen och hade gulblommig skjorta och en brun väst på det... eh.

Hur jag än vrider och vänder på det så känns det som fredag... men det är onsdag va? Det är ju helg iallafall.. är lektionsfri till tisdag så man skulle ju kunna kalla det påsklov. Men jag har massor att läsa... men jag går inte av mitt "lov" förän söndag,tidigast.
Nu har jag och Putte har smaskat sallad och jag har köpt vindruvor och passionsfrukt som jag ska äta till biggest lovser och någon film,yummie.
Det blir en bra fredagsonsdag,hehe.


Gårdagens motion: Vila.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 21:49:26
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0