C är bra när man tror Fx

Fick tillbaka hemtentan som jag gjorde för några veckor sedan i Ryggälsa ur fysisk aktivitet B. Satt ju och skrev i sista minuten och jag trodde aldrig att jag skulle bli godkänd med jag fick C(12 av 16 poäng,antar att det är C men annars D och det är jag också nöjd med isåfall:)! Skitkul eftersom jag inte trodde att jag gjort något bra... Vi fick dessutom full pott på gruppuppgifterna (utom en där vi fick 3 av 4 poäng) vilket beyder att jag ligger på C just nu  om jag bli godkänd på HPB:n men bara ett litet poäng till på den så får jag B  i fysisk aktivitet B =)

Idag var vi ut till Storvik och tittade på en Shar pei-pojke som behövde omplacering... Dock skulle det vara 100% puttes hund. Men det blir nog inget. Funkade inte mellan honom och Lb och han har nog varit med om en del,verkar vara lite svår. Han hade tex inte lärt sig att lyfta på benet när han kissade och han är 8 månader gammal. Och uppfödarna,jäklar vilka hillbillys! ALDRIG sett något skabbigare hem,varken i verkligheten eller på film......

Jag har fått en ny stegräknare! Tack mamma :)

Gårdagens motion:
15 min cykling,gym ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0