Busy

Kommer inte att uppdaterna så ofta nu... Har väldigt mycket i huvudet...
Dels epidemiologi kursen med alla uppgifter,B-uppsatsen, 2 uppgifter från Kost A samt HPB(hälsoprofilsbedömning).
Jag är upptagen flicka just nu... Eftersom jag är lite slö av mig. Men det som är drygast är alla matlådor,haha.

Måndag: Jobba med hemtenta 9-14.30,träna
Tisdag: Föreläsningar 8.30-16.00,träna
Onsdag: Förmiddag: ev gruppträff,matlagning(kost A) 14-17.30
Torsdag: Föreläsningar 9-16.00 Träna. (PM till uppsats klart)
Fredag: Ev gruppträff,träna.
Under tiden har jag en hemtenta i epidemiologi på 16 frågor samt planering av HPB.
Vill gärna hinna tvätta,träffa Lb och Putte också.
Träningen blir aldrig lidande när jag har fullt schema.. det är då jag behöver den som mest för att hålla fokus!
På lördag har mamma Aloe vera party så det ska bli kuuul :)

Gårdagens motion: Bakissöndag med tillhörande stillastittande och sockerchock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0