Varför är människor så fega?

Kommentar från anonym:
Jag håller verkligen med "anonym" och nu väljer jag själv att vara det! Skiter i vad du tycker om det! Det är pinsamt att titta på vad du och Sarah skriver till varandra, hon verkade så bra i början men nu skäms jag över hur hon är!! Ytliga människor är det värsta jag vet, det är ett under om du får ett jobb efter din utbildning, både du och Sarah föresten, hur kan man ha den inställningen gentemot andra människor?! Helt sjukt och VÄLDIGT omoget! Ditt inlägg är skrattretande! Du verkligen dum-förklarar dig själv! Skäms du inte?! Oj oj oj säger jag bara! Du har verkligen kasstat bort dina pengar på en utbilding som du verkligen inte har någon nytta av. Jag menar det lär ju knappast gå bra för dig i skolan om du tror att övervikt och drogmissbruk m.m handlar om val, att överhuvudtaget kläcka ur sig något så korkat är för mig obegripligt! Man ska inte dömma folk man inte känner, men när det kommer till dig kan jag nog lugnt påstå att du nog är en väldigt trasig människa eller nåt?! Brist på kärlek eller försummad som barn kanske?! Vad vet jag men något är det ju. Tack för mig!

Oj oj oj vad mycket ilska.
Fan vad jag är ond. Jag borde tydligen veta hur värdelös jag är,"du är dum i huvudet därför att"
"det är synd om dig därför att" "du borde skämmas därför att",detta får jag veta av någon som är god och fin medmänniska vet hur man "SKA" bete sig,hur man får skriva i sin egen jävla blogg. Vem skriver en såndär kommentar? Hur arg och elak får man bli?! 
Personen som borde skämmas är den människa som sitter vid datorn och blir rosenrasande över en personlig blogg.
Personen använder inte sitt eget namn. Personen kastar ur sig elakheter och gör vad? JO dömmer mig!
Anonym har ju bestämt sig för att jag är dum i huvdet,hon vet ingenting om mig.
Jag är en ärlig person. Det jag känner/tycker skriver jag.
Vill man inte läsa det så skit i det, vill man kommentera kan man använda sitt eget namn!

Det är helt otroligt vad lilla Li och lilla Sarah kan göra folk förbannande.
Över något så enkelt som hälsa/träning/mat!
HA!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Meh. Så provocerande är ni väl ändå inte? :o

2008-09-12 @ 00:53:43
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha tänk att det ska va så himla provocerande att komma i sina gamla jeans!!!!! pinsamt för oss..? nä för anonyma. och alla vekar ju tro att jag är en jävla ängel desutom.



li, nu är det nära.. jag kommer snart i mina jeans igen!!!

2008-09-12 @ 10:10:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hälsa provocerar!!!!

så enkelt verkar det vara.. vilket samhäle det här är

2008-09-12 @ 10:11:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Vill du att din blogg ska bli till ''Dagens blogg''? Gå in då på http://Ferhat.blogg.se/ eller http://ferhat.blogg.se/2008/september/bli-dagens-blogg.html där kommenterar du din bloggadress och om du vill så kan du skriva liten kort beskrivning om din blogg. När du har kommenterat klart så är du med i tävlingen och IDAG vid kl.17.00 utser jag 3 st VINNARE på min blogg. Denna tävling kommer öka er besökarstastik eftersom jag får många besökare dagligen. Lycka till!

2008-09-12 @ 10:18:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0