Update



Skjorta från Hms herravdelning
Sjal-Indiska
Tights-Kappahls barnavdelning

Så här såg jag ut igår när vi gick på bio. Men det räckte inte,jag fryser som en gris på bio!
Vi såg Mirrors,jag tyckte att den var ganska bra! Läskig! Jag höll Puttes hand så vi blev svettiga ;)
Actionscenerna på slutet kändes så sjuuukt onödiga men sen kom det underbara slutet och då glömde jag allt jag tyckte var kasst. Putte har skrivit lite mer!

Sen mumsade vi:


Idag har jag plockat undan sommarskor och fram med det tunga artilleriet.
Dom här har jag haft i 6 år nu,tänker aldrig slänga dom trots att dom är minst 2 storlekar för stora,kalla och skittunga att gå i!

(fotat i sann Mirrors anda ;)
Köpte dom när jag var i Bulgarien 2002 och dom har räddat mig från många snömulningar,ingen vill mula en tjej med stålhetta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0