Regn och rusk

Jag är ganska besviken över att det blev höst redan i juli.
För det har väl inte varit 2 dagar med bra väder i rad sen dess? Inte i Gävle iallafall.

Nu ska jag ge mig ut i regnet och gå till gymmet!
Sedan ska jag och mamma åka ut till valbo köpis! Hon ska förhoppningsvis shoppa för en del av sin res-kassa.
Hon säger alltid att hon ska köpa piffiga kläder men kommer alltid hem med velourmjukisar! Idag ska jag tjata sönder henne med söta klänningar,fina toppar och shyssta koftor.

Gårdagens motion: Ingen
Steg: 9200 st.
Inte okej.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oh va mysigt med en shoppingdag med mamsen=)

dom har velour på gina vet jag. mjukt mjukt.



kram

2008-09-02 @ 10:25:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha men kolla på fina myskläder på bikbok eller carling ist.



blev de ingen resa för henne?

märkligt at man inte får resa på egen hand. min per åkte ju själv nu, undra hur han gjorde. bor i ett mini mini rum. fick bild. haha..

2008-09-02 @ 10:58:07
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0