Men för fan...

Jag är fortfarande inte frisk.
Jag vill träna och andas genom näsan.
Dom ringde från jobbet imorse! Jag blev tokglad för jag trodde att dom trodde att jag inte ville jobba mer men så var inte fallet! Självklart kan jag inte jobba när jag är förskyld. Det är lite taskigt mot patienten.

Den här helgen blir antaligen fruktansvärt händelselös.
Jag ska storstäda,kanske plocka svamp och jag ska färga håret <3
Mamma ska hjälpa mig. Och hon vill blondera sig.... crazyassbitch.

Jag är så sugen på grekisk mat! Men tungan smakar snor så jag vet inte hur mysigt det skulle vara...

Gårdagens motion: Ingen,jävla förskylning ;(
Steg: 9900 st.
Jävla förskylning.

Kommentarer
Postat av: madelene

Jag kommer hem lördag 20.00 föresten. stannar till ons förmiddag!

2008-09-05 @ 16:18:09
Postat av: Maria

va tråkigt...

det har ju kommit 3 eller om det e 4 nya tjejer..men det kanske inte behöver mer just nu...

jag hör av mig om jag hör att det behövs..

trevlig helg..hälsa patrik

kram

2008-09-05 @ 16:56:53
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0