Less som fan

Jag är så jävla less på att sitta hemma.
Jag dagdrömmer om att träna armarna på gymmet... det är sant!
Det är nu 8 dagar sedan senaste träningen och jag känner mig svälld och uttråkad. Men jag är fortfarande inte helt frisk så det känns ganska lönlöst att gå och träna då. Speciellt eftersom jag ska opereras om 2.5 vecka och måste då vara tiptopp.
Nu kan jag ta tag i plugget jag segat med. Jag har varit allmänt dålig på allt.
Förutom att äta en massa snask och skit,det har gått jävligt bra!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja pedagigiken va flummig.. en sak som är klar!! haha.. men jag tror det har gått bra. ska göra en liten upgift imorgon bara. sen är jag klar.



men de känns ju som vi håller på att bli lärare nu.. vill läsa hälsa.. NU.



ang böcker.. YES!! :-D

2008-09-21 @ 13:50:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

humanbiologin ser jag ändå fram emot mer än de vi gör nu. haha.. men i know..vi kommer få vänta länge till. ajaa...



KRAM

2008-09-21 @ 14:06:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0