Ledsen

Jag kommer då aldrig sätta vad jag tycker är kul eller tråkigt framför mina barns intressen.
Tycker min framtida dotter att hockey är skitkul så ska jag betala avgifterna,jag ska stå och heja varenda match och jag ska skjutsa och lämna.
Vill min framtida son sjunga ska jag betala kör/sånglektioner,jag ska stå ut med skrikigt övande och jag ska gå på alla uppvisningar.
För det är sånt man gör. Man stöttar och uppmuntrar.



Det är ingen jävla bedrift att som förälder gå på sin dotters uppvisningar som sker varannan månad.
Det är ingen bedrift att skjutsa 1 gång i veckan till en GRATIS aktivitet. Speciellt när man gör det klart för sitt barn hur jobbigt det är att skjutsa och hur tråkigt det är att komma och kolla.
Jag hoppas att du läser det här.
Inte undra på att man känt sig oviktig.
Jag blir riktigt förbannad.

Kommentarer
Postat av: sara

tur att man har en mamma som körde en till simningen, och hämtade en efter sex dagar i veckan, i nio år.

2008-09-21 @ 00:04:14
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0