Kräftor och chokladslukande

Bilder från gårdagen!
Vi käkade 4 paket kräftor men jag var så exalterad så jag glömde fota!
Jag och Madde fixade frukten!
GOTT!
Väntar på att chokladen ska smälta!
Madde blev sur på Fredde för att han tog för mycket choklad. "Jag vill ha chokladen,inte frukten!"
Sen skrapade han skålarna rena!

Lill-babs var trött.

Vi disskuterade prostitution och det gick hett till.
Bröderna är väldigt likgiltiga... Sen berättade vi fräckisar och pratade massmördare.
Trevlig kväll!

När jag tog ut mina bollar hade jag den här fina shear geniusfrisyren!

(Tandkräm i mungipan;)


Gårdagens motion: Simmade 1 km
Steg: 6854 st
Ingenting ju!

Nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: madde

Men gud vad Lb är söt när mulen trycks ut sådär. Tack för i går men förlåt för att jag var så hängig, ska köpa på mig ett helt förråd av saker på apoteket så jag blir bra.

2008-09-14 @ 16:41:55
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0