Kåren!

Igår var det förfest hos oss innan höstpremiären på Kåren!
Kvällen var som sagt grym men jag känner mig nååågot seg idag!


1-Patrik gjorde godisbricka!
2-Det var trångt!
3-Folk
4-Däckad... kl 20.30
5- Killen som var avundsjuk på snygg-erik med Lisa
6- Sanning eller konsekvens
7-Mjukar upp!
8-Lutar sig in och smutschar! Det var härligt.
9- Folk
10- Stjärnglans-joel och lill-britney
11 Lisa serverar jäger!
12- Lisa med bollnäsflickor.

På kåren blev jag utdansad! Jag shakade loss med snälla klassisar när det 2 skrikigaste och mest uppmärksamhetstörstande tjejerna ur klassen kommer och dansar ut mig! Dom gjorde en cirkel och jag fick inte vara med!
Jag hoppas/tror att det inte var med flit men det kändes så jävla talande om hur jag egentligen känner för klassen.

Märker att jag skulle gjort bilderna större...
Dom kommer att finnas här sen!

Kommentarer
Postat av: sara

haha, underbara bilder :) hångelbilden på patric och niklas är ju bara för klockren! Och Lisa då, snacka om (Jag vet att jag är bitter)

2008-09-11 @ 20:43:37
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Sara

Tycker allt jag ser migsjälv på nått kort där :).. Tack för en jätte rolig fest!

2008-09-12 @ 20:53:40
URL: http://myimperfections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0