Juni

Det tog ett tag.. "man kan ju inte få en fin baby på första försöket" säger Putte. Han engagerade sig väldigt mycket,gjorde ny ram,hittade bilder,förminskade och grejande.
Vi fick jävlgt många fula och "gamla" bebisar(typ 3-4 år) och jag sa: "Blir våra ungar såhär fula vill jag inte vara med"
Först hade tog vi en nytagen bild men då blev ju bebin givetvis rödhårig och det är inte riktigt rätt.
Men tillsut blev det bra! Ungen skriker Juni.


Makemebabies.com
Föresten Juni är jävligt gammal. Hon har ju för fan hål i öronen!
Jag fick inte ta hål i öronen förän jag var 14! Men sen fick jag pierca naveln när jag var 15 för mamma tyckte synd om mig för att jag inte fick ta bort tandställningen trots att tandläkaren lovat... ha!

Kommentarer
Postat av: madelene

Juni blev väldigt lik dig! Söt! Fattar inte att vårt barn blev mulatt... så jävla konstigt...

Krya på dig!!

2008-09-22 @ 23:10:07
Postat av: Kjesa

Men... vart gör man de där barnbilderna? Jag vill också, haha, kul jue.

2008-09-25 @ 06:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0