Hon är hemma!

Jag sover alldeles för länge!! kl 12.00 är inte okej!

Lillbabs kom hem igår! Hon har varit hos mamma sen i tisdags och jag har saknat den lilla skrynkelbollen!

Idag ska jag plugga och chilla.
Pappa kommer hit vid fyra-tiden för att tvätta,finns ingen tvättstuga där han bor nu,stackarn!
Men först av allt kommer frukost,sen gymma!

Gårdagens motion:
Ingen
Steg: 5500 st.
Jag var ganska slapp och jag åt chips och lite ölkorv ;)
Självklart har jag också (ganska många) slö-dagar.
Jag vill inte framstå som någon absolut regelrätt människa för det är jag inte!
Men jag vet att jag inspirerat några få med min blogg iallafall och det är det som känns jävligt kul! Även om jag skriver för MIG,det hade inte spelat någon roll hur många som läser och tycker illa/bra om mig.
Jag skiter i moraltanterna,jag skattar högt åt moraltanterna!

Kommentarer
Postat av: Chris

det va de värsta jag har hört. Jag lik peter jihde?

nä nu jävlar.

2008-09-12 @ 13:46:51
URL: http://kristider.blogg.se/
Postat av: madelene

Haha, skrynkelbollen! fint. Vad galet med den elaka kommentaren, undrar vem som skrev den...?

2008-09-12 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0