Första gången på länge...

Blev mycket comebacks idag!
-Simmade för första gången på 3 månader.
-Promenerade för motion för första gången på 4 månader.
-Solade solarium för första gången på 3.5 månader.

Jag vet att man inte ska sola solaruim.
Men det är mycket man inte ska som jag faktiskt inte gör.
Började sola redan som 12 åring. Jag hade hemska eksem som blev bra av att sola!
Efter jullovet i 8:an så sa min mattelärare Myran:
-Var har du varit?
-Jag har solat solarium!

Jag har varit så jävla positiv idag.
Jag sa tillochmed:
"Snart ska vi storstäda-gud vad mysigt"
Jag fattade ingenting.

Kommentarer
Postat av: IDAIDA

Nej, jag är riktigt dålig på att höra av mig. Det har varit så mycket.

Ja, vi håller kontakten!! Och jag lovar att bjuda dig på minst två drinkar på brända bocken! Jag längtar!

Ha det så bra och hälsa alla jag känner!

Puss och kraam!

2008-09-09 @ 20:58:41
URL: http://idaolsson.blogg.se/
Postat av: Stina

åååh, va härligt med en så positiv dag !!! :D

du är tokig ! Men, det kan ju faktiskt vara mysigt att städa ibland : )

2008-09-09 @ 22:16:04
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0