Dyslexi och cancer

Tanken med dagens lektion var att vi i tvärgrupper(om 4 pers) skulle se 4 olika flimer och sedan planera hur vi skulle redovisa för varandra.
Igår kväll för jag sms av Anna som säger att hon är apsjuk och ser filmen på blackboard,för filmerna ligger där också.
Några timmar senare får jag ett till sms från anna där det står att andra anna och Lisa inte heller ska gå på lektionen.
Okej ska jag gå dit,se en film på 20 min som jag lika gärnaa kan se hemma när det ändå inte finns någon att planera redovisning med?
Självklart sov jag istället. Till 11.50.
Över 12 timmar inatt igen! Hur är detta möjligt?! Dessutom är jag sjukt törstig och kissnödig,har jag fått diabetes?

Jag till Lillebror och Putte.
-Putte
Ni måste ju sluta röka! Det är så jävla dumt!
-Chips är dumt,pommes frites är dumt. Choklad är dumt.
Man får cancer av allt!
Ehh choklad ger inte cancer!(chokolover)
-Jo man blir fett och får dyslexi!

Haha.
Nu ska jag äta frukost sen ska jag läsa studielitteratur!
Kursen heter"stress ur ett hälsoperspektiv" och verkar rolig och nyttig.
Jag är sämst på att hantera stress,jag blir så arg :(

Gårdagens motion: Ingen.
Steg: Pinsamt få.

Kommentarer
Postat av: Madelene

hehe kul samtal :)

2008-09-02 @ 08:31:02
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0