Det är dags nu.

Imorgon kör jag igång med träningen igen.
Eftersom jag är "friskförklarad" så skiter jag i om jag har ont.
Det är ju inge fel på mig-bara nervös inför operationen säger den utländska läkaren som inte ens tittade på den mystiska utbuktningen i halsen.
Ikväll har jag ätit mintchoklad <3
Och chips,det var inte i går!
Det är tur att batterierna till vågen är sluut för jag vill inte veta.
Putte till mig,helt oprovocerat:
Hur orkar du pendla upp och ner?
Jag blev lite ställd. jag trodde att det bara var i mitt huvud. Men tydligen inte.
Jag går upp i vikt på väldigt kort tid,ganska rejält också,när jag inte tränar.

Ons: Kondition
Tor: Styrka-Ben
Fre: Styrka-överkropp
Lör: Simma
Sön: Kondition
Mån: Simma
Tis: Operation och träningsuppehåll i 14 dagar ;(

Favoriter ikväll:

Johan & Lars

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

han johan är inte alls bra.. hypad liten kille helt utan takt. men Lars.. i love lars!!! ringde till och med och röstade på han. och de är inte illa då jag aldrig äns kollat på idol förr..

2008-09-30 @ 21:31:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha ja den va ju bra.. jämförelsen alltså.

fast jag måste säga ändå du har smak då du gilar lars ;-) tssss...



KRAM

2008-09-30 @ 21:37:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

http://blogg.aftonbladet.se/22226/perma/965641/



Dina skor! Tar tillbaka allt jag sagt om hennes smak...! Go sofi!

2008-09-30 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0