Dagen är kommen!

Sängen var så otroligt skön när jag vaknade idag.
Det var som att ligga på moln,hur jag än vred och vända på mig var det underbart skön,så jag snoozade i 40 minuter!

Dagen är kommen!
Dagen då jag känner mig frisk,jag ska till gymmet :D
Det har ju varit en värdelös träningsvecka pga sjukdom,men när jag räknar på det har det varit en värdelös träningsmånad!
Jag har tränat 2-3 ggr/veckan i 1 månad nu,massa skit har kommit i vägen.
Nu vill jag komma igång igen!
Såhär planerar jag kommande träningsvecka:
Mån: Kondition
Tis: Gym-Underkropp + mage eller vila beroende på humör.
Ons: Simma
Tors:Gym överkropp + mage
Fre: Kondition
Lör: Simma
Sön: Vila
Jag tycker att det är bättre att planera in mycket så jag kan plocka bort istället...
Eftersom jag älskar att planera och följa listor så sporrar det mig att träna om det står på schemat.
Men det är ju inte säkert att det blir träning 6 ggr nästa vecka,4 ggr är mer troligt.
Hold your horses.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Ja men inte markanden.

det kom ett ösregn då vi gick ner.



synd!

2008-09-07 @ 15:06:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0