Trött och uttråkad

1. Vad heter du? Li Johanna Skarp
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vad slår Li? Egentligen?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ellen eller Tove
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? -88
6. Vart bor du? Gävle
7. Bott utomlands? Jag bodde i Norge tre veckor? HAHA.
8. Flyttat antal gånger? 6 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? I mormors hus
10. Vilken skolklass? Andra året,tredje terminen på Hälsopedagogiska programmet,Högskolan i Gävle
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Anställd och välbetald

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
161 cm
2. Hur mycket väger du? Haha jojovikten,mellan 48-52 kg.
3. Hårfärg och frisyr? Mörkröd,axellångt(nästan) med lugg ;)
4. Ögonfärg? Bruna
5. Mest nöjd med? Allt utom näsan.
6. Minst nöjd med? Näsan... Och min dåliga hy och min hårväxt på personliga ställen,haha.
7. Skostorlek? 35.5
8. Glasögon? Nej
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Mja,hål i öronen och 2 till...

FAVORITER
1. Filmer? Fight club
2. Låtar? Beat it med Michael Jackson(men den är nog ännu bättre med Fallout boy...)
3. Årstider? Vår
4. Mat/dryck? Sushi, fisk över huvudtaget eller lamm. Vatten är livets dryck.
5. Djur? Lillbabs,bearcoated shar-pei
6. Färg? orange
7. Parfym? Vaniljdoft från Body shop
8. Tv-program? Seinfeld, Desperate Housewives
9. Ämne i skolan? Folkhälsa
10. Sysselsättning? Träning och mat. TV-min bästa vän.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En ärtigt grön
2. Vad använder du just nu för skor? Mina nya snyggingar!
3. Favoritfärg på kläder? Grönt i alla nyanser. Det är fint till bruna ögon. Och det är fint till rött hår.
4. Favoritmaterial på kläder?  Eh bomull? Eller jag gillar "slinkiga" kläder som mamma brukar säga...  Glansigt ska de va!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag är nöjd :) Men en snygg kofta från Åhlens skulle inte vara helt fel!
6. Favoritaffärer? Second hand,indiska och Hm
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hum... mellan 500-900 nu när budgeten är mycket mycket begränsad.
8. Favoritmärke? inget
9. Vad har du för byxstorlek? 25-26 beroende på affär och material
10. Vad har du för tröjstorlek? 36:a

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Bengt...
Vad har du i din?
a) Jackficka just nu? Bajspåsar och ett gammalt batteri
b) Jobbväska just nu? smuts och pennor
c) Handväska eller liknande just nu? halstabletter
3. Vad är du beroende av? Att njuta av något gott, men jag är nog ännu mera blogg-beroende... (Pinsamt)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Bamse,från apoteket!
6. Vad tror du på? Ödet
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är döpt och konfirmerad men jag känner mig inte kristen.
8. Vad köpte du senast? En klippning och färgning. Innan det var det en grapefrukt och mintchoklad <3
9. Har du nåt husdjur? Lill-Babs
10. Var bor du? Gävle,söder

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oooh ja men har den.. då gillar jag din mer.

me fick u min av jobbet så äh ;-) men de var inte råd och rön de va nån annan, jag kolla upp.



rolig lista när man känner bloggaren. =)

KRAM

2008-10-03 @ 18:50:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Starlet

Haha, det är typ det värsta jag vet :D men det skulle jag väl kunna göra ändå. :)

2008-10-03 @ 18:51:38
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: emma

jamen, absolut! du får påminna mig om jag verkar ha glömt sedan :P

2008-10-03 @ 22:15:06
URL: http://pemmylina.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Det är roande med listor då man har tråkigt.

Va gärna med och kommentera min hiss/diss lista denna gång.



Kram på dig!

2008-10-03 @ 23:57:48
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

men ge hit den!!!! ;-)

(vad vil du ha?)

2008-10-04 @ 07:36:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

trodde lina tatt alla du hade nämligen..

fan va bra!!

2008-10-04 @ 07:36:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Starlet

Ja absolut. Jag kan nu veckan som kommer. Tisdag, onsdag, torsdag eller fredag. :)

2008-10-04 @ 08:13:15
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0