Som väntat

JAG KAN INTE RÄKNA PULSEN.
Helt jävla otroligt.
Jag får göra om som väntat.
Jag är så jävla trött på att underprestera(den här uppgiften kunde jag bara inte men alla andra)!!!

Jag är sur och trött idag.
Hittar inte blocket med matlistorna.
Nu: Läsa svenska supen
Sen: Seinfeld 23.00
SOVA.

Tisdag: Simma(om jag vaknar smärtfri),studiebesök på sjukhuset angågende rygghälsa,stan+ banken,plugga
Onsdag: Gruppmöte 9.30,gymma-underkropp,plugga
Torsdag: Redovisning 9.15,simma,storhandling,plugga
Fredag: Gruppmöte 9.00,gymma-överkropp,sola,resturangbesök
Lördag: Simma(Fast det blir nog ym,jag hatar att simma på helgerna när alla kids tjoar), PLUGGA
Söndag: Gymma-underkroppPLUGGA

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

men vem fan kan de då?!

2008-10-20 @ 16:57:48
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: SANNA

Härligt att du verkar kunna komma igång med träningen igen! Var och tränade idag igen och det gick lika fint som igår :)

Skulle också vilja simma men det är svindyrt i våran simhall här... Bara för det är ett äventyrsbad också och då kan man inte betala bara för att motionssimma, det är skit!

2008-10-20 @ 19:21:56
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: SANNA

Sv; åh! det kostar 60 kr per gång att simma som "studentpris", 100 för vanlig.. helt sjukt, men det är för att de byggt helt nytt antar ja o måste tjäna in cashen omgående.

Men på gym har vi också superpriser! (tycker jag iaf!) det bästa är att det ligger 50 m hemifrån :)

2008-10-20 @ 23:58:04
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0