Snart så.

Jag har luffat lite på hemtentan och snart ska jag avsluta den,ska bara ner i tvättstugan först.
Ge mig ett jävla E så har vi det här avklarat sen.
Inte för att den är värd E men jag tror att lärarna är lika less som vi är.

Har varit full rulle här.
Lisa klippte mamma och Putte,och bror kom förbi.
Så mycket folk har jag inte träffat på 10 dagar,haha!
Jag kan prata nu iallafall! Idag är första dagen som talet varit någorlunda rent. Ganska skrovlig men jag har sjungit och skrikit(på Lill-babs) utan att det gjorde superont :)

--------------
Inskickat! :S
Jävligt bra ändå att göra 2 frågor på typ 3 timmar(kvalitén kan man ju ifrågasätta)
28 timmar före deadline dessutom.

Kommentarer
Postat av: Starlet

Jag tyckte inte att din röst var skrovlig alls. :) Och du såg pigg ut oxå! :)Kram

2008-10-16 @ 20:25:58
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0